Dette er én ud af 6 korte SoMe-film, som jeg har produceret for Bilernes Hus i Silkeborg og som ligger på deres Om-side og bliver brugt ifm salg og SoMe-opslag. Bilernes Hus er det største bilhus i Silkeborg og et sted med en lang historie. I disse kort webfilm og SoMe-film, sættes fokus på husets mange forskellige afdelinger og services.
Filmene er uden interviews eller speak og fokuserer på hver sin afdeling af det store bilhus: Brugtvognsafdelingen, værkstedet, skadesafdelingen, klargøringen etc. Formatet er effektivt og nemt at dele på alle SoMe-platforme og fungerer også godt i nyhedsbreve eller på hjemmesiden.
Styrken ved korte webfilm og SoMe-film er, at de er relativt billige produktioner, som giver stor værdi for afsenderen ift. at nå sine målgrupper med vigtige og relevante budskaber.
Samtidig fungerer filmene også som effektive branding-værktøjer, der etablerer i dette tilfælde Bilernes Hus som en stærk leverandør af mange bilmærker, men også af meget forskellige services, som er med til at øge loyaliteten fra kunderne og i sidste ende booste omsætningen for bilhuset.
Besøg Bilernes Hus her:
https://www.bilerneshus.dk/